fredag 13 augusti 2010

Fredag 13 augusti

Igår var den trötta ryggen tillbaka. Jag gick till och från jobbet + en promenad på lunchen. Simmade på eftermiddagen, det kändes skönt att röra på kroppen men jag känner mig TRÖTT!

Idag är det fredag den 13 och efter bara några timmar på jobbet gav jag upp. För ont att sitta, för ont att stå och jag kan inte gå och jobba samtidigt. Jag gick hem. Till sängs. Har sovit flera timmar under dagen men känner mig ändå matt i kroppen. När jag promenerar är det som att jag inte har någon fart i stegen, som att jag har glömt hur man gör när man går normalt. Idag känner jag mig verkligen inte på topp.

Har ringt till VC för att få annan smärtstillande än diklofenak, får alldeles för ont i magen av den, känns som magkatarr som jag inte haft på över tio år. Hoppas det finns något annat som är lämpligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar