tisdag 31 augusti 2010

Akupunktur + diskbråck = sant

Tredje akupunkturen idag. Återigen gjorde det förbannat ont att få de där nålarna i händerna, medan de som sattes i rygg, hälar och vader knappt kändes. Akupunkturen har nästan läbbigt bra effekt på mig. Jag blir otroligt smärtlindrad i några timmar, men sedan kommer smärtan tillbaka med full kraft och då gäller det att ha tagit sina värktabletter...

SG är störd över att jag inte verkar bli bättre. Nästa vecka ska jag komma till deras gym och få några enklare övningar att göra på plats. Jag vill gärna röra på mig men just nu känns det hopplöst att hitta en träningsform som inte förvärrar. Promenader är bara att glömma - jag får så fruktansvärt ont under tiden och efteråt. Balansgång, hela tiden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar